Zijn er mannen die nog nooit hebben gemasturbeert in Nederland?

Pas geleden zei iemand tegen mij dat hij dat nooit zou doen. Eerlijk te zjn geloofde ik hem niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou hem ook niet geloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de neiging me bij jullie aan te sluiten, maar er bestaan natuurlijk ook nog a-seksuelen...

Het beste antwoord

Volgens recente onderzoeken[1] masturberen ca. 75% van de (Britse) mannen tussen 16 en 44 jaar, ook binnen een relatie.
Voor (Britse) vrouwen ligt het percentage dat masturbeert lager half zo hoog[1]. Volgens recent onderzoek[bron?] voelen veel vrouwen nog steeds gêne als hen naar hun zelfbevrediging gevraagd wordt en men vermoedt dat een aanzienlijk percentage dan nog altijd onterecht ontkennend antwoordt. Om aan de veilige kant te blijven denken onderzoekers[bron?] dat toch zeker tussen de 70 en 80% van de vrouwen min of meer regelmatig aan masturbatie doet. Voor veel vrouwen en meisjes is dit zelfs de enige mogelijkheid om een orgasme te beleven als de partner hen onvoldoende stimuleert.
Masturbatie komt niet alleen voor bij geslachtsrijpe personen. Kinderen stimuleren zichzelf vaak seksueel[2]. Zelfs een- en tweejarigen masturberen soms door de beentjes ritmisch tegen elkaar te spannen en te ontspannen. Kinderen ontdekken dat masturbatie een lekker gevoel geeft maar hier blijft het bij. Dit is geheel anders dan de masturbatie op latere leeftijd waarbij men meestal een orgasme tracht te bereiken. Ouders maken zich doorgaans zorgen over masturbatie van hun kinderen maar dit verschijnsel is vrij normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Punt 1, dat is dan slecht voor zijn prostaat.
Punt 2, de man heeft gewoon geen sexuele aandrang
Punt 3, de man heeft geen creativiteit en fantasie
Punt 4, waarschijnlijk heeft hij stuifmeel i.p.v. normaal zaad
Allemaal mogelijk, maar ook waarschijnlijk is, dat hij mentale en religieuze problemen heeft met het opgewekte genoegen.

Toegevoegd na 4 uur:
Als jouw vriend dat zegt, en je gelooft dat, dan zijn ze er dus. Ik zeg ook dat ze er zijn, maar dan zijn ze meer of minder, links of rechts om zo je wilt, lichtelijk geschift.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik had ooit een aapje (een monkey-monkey, voor de specialisten op gv) en die deed de hele dag niets anders in zijn kooi in de tuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontzettend veel mannen hebben nog nooit gemasturbeerd in Nederland.
Denk eens aan aan die mannen die nog nooit in Nederland zijn geweest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt de vraag goed gelezen en begrepen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha zeer scherp!+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel jullie eens voor als alle mannen dat hier in Nederland komen doen...
Dan geef ik toch de voorkeur aan een strenge winter, alleen met meer strooizout :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig! +
Ik kan me niet voorstellen dat hij de waarheid verteld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit wel een gehoord dat bij navraag 98% van de mannen zegt het te doen en 2% liegt.
Om maar bij het onderwerp te blijven zou ik zeggen trek je eigen conclusie maar.
Het is in elk geval zeker dater over liegen makkelijker is dan het na te laten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een vraag die niemand kan beantwoorden. Dit soort vragen kunnen alleen bij benadering beantwoord worden aan de hand van onderzoeken.
Niemand zal ooit weten of er mannen zijn die nog nooit hebben gemasturbeerd. Want je stelt iemand een dergelijke vraag en hij geeft een antwoord. Dan gaat het erom of je dit antwoord/deze persoon vertrouwt of niet.

Je bent dus afhankelijk van onderzoeken, en volgens onderzoeken is het zo dat 90-99% van de mannen masturbeert. (Zie ook website: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/9489-masturberen-zelfbevrediging-gezond-of-slecht.html )
Hieruit zou je dus kunnen opmaken dat er mannen zijn die het nog nooit hebben gedaan, maar helemaal zeker weten doe je het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er ongetwijfeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou best eens kunnen, hij ziet er zeer vitaal uit, maar er zijn er natuurlijk ook die zelfs dat nog missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Nederlander?;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, deze man is geen Nederlander maar hij staat model voor Nederlanders die beperkt zijn in hun mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit gehoord van autofellatio?
Je kan dat natuurlijk van niemand weten, misschien in de toekomst als Big Brother ongestoord in onze huiskamers z'n gang kan gaan ;) maar nu weten we gelukkig niet van iedereen wat hij/zij thuis uitspookt.

Er zijn mensen die aseksueel zijn, die geen interesse in seks hebben, ook niet fantasien en masturbatie. Dus in die zin zullen er vast mannen zijn die nooit masturberen. Hoewel ik me ook voor kan stellen dat zij het wel ooit geprobeerd hebben, omdat ze overal lazen dat mensen dat zo fijn vinden.

Maar ook mannen die wel geinteresseerd zijn in seks met partner, daar zullen vast wel een paar van bestaan die soloseks gewoon niks aan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach die zeggen van niet ,die liegen het haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk volwassene man zou eenskeer wel gemasturbeert hebben. Ik geloof er van niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn er zeker die het nog nooit gedaan hebben. En er zijn er die het vijf keer per dag doen of nog meer. Mensen verschillen, mannen ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als zulke mannen bestaan,liegen ze dat het gedrukt staat,dus zulke mannen bestaan niet.Ze hebben allemaal een natte droom gehad,in hun jongere jaren,dus hebben ze het gedaan in hun slaap.Geloof me maar...elke man doet dat,zelfs de paus.De paus en zijn vriendjes hebben zelfs sex gehad...pasgeleden nog.Zodra zij hun bek opendoen over het sexueel misbruik,voel ik mij geneukt door hun.En als ze dat doen,waarom zouden hun dan niet masturberen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons in de kerk heeft er nog nooit eentje gedaan,het mag niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er die er wel zijn.
Je kunt ze herkennen .
Ze hebben haargroei aan de binnenkant van de hand.
(muispalm) Uit overleving van mijn schoonvader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat die mannen wel bestaan, maar dan als kleine minderheid vanwege:
- erectiele stoornissen
- aseksueel zijn
- religieuze bezwaren
- morele bezwaren

Sommige van deze kunnen bv wel een natte droom hebben gehad.